Home / سی ان سی / خرید و فروش دستگاه های سی ان سی CNC

خرید و فروش دستگاه های سی ان سی CNC

شرکت کیا سی ان سی یکی از شرکت های فعال و پیشرو در حوزه ارائه خدمات سی ان سی، فروش دستگاه سی ان سی ، فروش لوازم و قطعات cnc ، میباشد. دستگاههای سی ان سی ارائه شده توسط شرکت کیا سی ان سی، جزء برترین و مرغوب ترین دستگاههای موجود در بازار به همراه ارائه خدمات پشتیبانی و تامین قطعات و آموزش در سراسر ایران است. ارائه متنوع ترین دستگاههای سی ان سی در ابعاد و سایزهای مختلف برای حکاکی  روی سطوح مختلف.

نمونه دستگاه سی ان سی

دستگاه سی ان سی ، فروش سی ان سی ، خرید سی ان سی ، فرز سی ان سی ، دستگاه cnc

دستگاه فرز سی ان سی دستگاهي است که به کمک یک کامپیوتر یا کنترلر، قادر است طراحی ها و نقش و نگار دلخواه شما را توسط نوک فرز بر روي مواد مختلف مانند چوب، سنگ و فلزات حکاکی کند. از دستگاه فرز CNC برای حکاکی بر روی سطوح مختلف دیگر، مانند شیشه و انواع پلاستیک و … نیز استفاده می شود و در صنایع مختلفی مانند منبت کاری، برش و حکاکی سنگ، تولید لوازم چوبی و MDF مانند کابینت، درب، میز، پایه مبل و … نیز کاربرد دارد.

طرز کار دستگاه CNC: دستگاه فرز cnc شامل یک میز کار میباشد که  قابلیت حرک در دو جهت افقي (X) و عمودي (Y) را داراست و  نوک فرز سی ان سی، توسط اسپیندل در یک محور دیگر بنام محور عمق (Z)  حرکت میکند. با حرکت همزمان اسپندل و ميز کار، میتوان تا دقت ۰۱/ ۰ میلی متر را نیز توسط کامپيوتر کنترل کرد. دستگاه هاي فرز سی ان سی را  مي توان به دو صورت دستي  و خودکار استفاده کرد. امروزه سی ان سی ها در ابعاد مختلف در صنایع مختلف ، کاربردهای گوناگون و حیاتی دارند. صنایع چوبی و MDF و مبلمان ، پیکر تراشی و مجسمه سازی، حکاکی و تراش سنگ های زینتی، رنگ پاشی و خودروسازی و …

کسب اطلاعات بیشتر در ویکی پدیا

درباره مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *