Home / سی ان سی / سی ان سی پزشکی – ساخت لوازم پزشکی توسط دستگاه سی ان سی

سی ان سی پزشکی – ساخت لوازم پزشکی توسط دستگاه سی ان سی

استفاده از دستگاه سی ان سی در ساخت قطعات پزشکی ( سی ان سی پزشکی )

سی ان سی پزشکی یک مقوله بسیار گسترده است که توسط آن میتوان ، حکاکی و ساخت قطعات پیشرفته پزشکی با دقت و سرعت بسیار بالا را انجام داد. معمولا برای ساخت و حکاکی قطعات و لوازم پزشکی از حکاکی و برش بر روی فلزات تیتانیوم و فولاد ، استفاده میگردد.  برخی دیگر از کاربردهای سی ان سی پزشکی  pcb برای پمپ قلب مصنوعی ، ساخت قالب و جعبه برای بسته بندی دارویی ،  لوله آزمایش آلومینیمی ظروف پلاستیکی و ضد زنگ و لوازم و ابزار دقیق ، دستگاه میکروفلویدیکس و … نیز می باشد.

شرکت نورآفرین برای مشتریان خود به ارائه راه حل های اساسی برای تولید لوازم پزشکی توسط دستگاههای سی ان سی ، میپردازد. بنابراین، هر دستگاه فروخته شده توسط ما ، دارای نرم افزار اختصاصی جهت پیکربندی دستگاه میباشد. برای این منظور ، یک سری کامل از لوازم جانبی و قطعات جهت پشتیبانی از دستگاه های سی ان سی پزشکی خود را به مشتریان ارائه میگردد ( برای سی ان سی ۵ محور پزشکی ) لوازم و مواردی از قبیل: سیستم خنک کننده ، اتوماسیون ، فیلتر گرد و غبار ، دیونایزرز استاتیک ، سیستم های نمایشگر و دوربین و …

سی ان سی پزشکی - medial-cnc

تمامی دستگاههای سی ان سی پزشکی خریداری شده ، بلافاصله بعد از خرید و نصب ، قادر به انجام عملیات و استفاده میباشند و برای خریداران محترم ، آموزش رایگان میباشد.

 برخی از ویژگی های دستگاه سی ان سی پزشکی:

قدرت و مقاومت بالا ، سرعت ، کیفیت و دقت بسیار بالا

نرم افزار اختصاصی برای هر دستگاه

حگاکی و برش تمامی وجوه قطعه ی کار با هر میزان زاویه مثبت یا منفی

حکاکی بر روی فلزات سخت مانند تیتانیوم ، فولاد ، آلومینیوم ، پلاستیک ، کائوچو و مواد و آلیاژ های ترکیبی و …

آموزش ، خدمات و پشتیبانی …

لینک منبع

درباره مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *